Winx Club Believix Resimleri

Arkadaşlar sizlerle Winx Club perilerimizin Believix resimlerini göstermek istiyorum...Sizce en güzeli hangisi? Yorumlarınızı bekliyorum.

 

Arkadaşlar benim Believix'e dönüştüklerinde en çok hoşuma giden Tecna.Aslında Tecna'dan o kadar çok hoşlanmam benim favorim Stella'dır. Zaten de ona birkaç yanım benziyor saçım falan.Ama bana göre Winx Club Believix'de en güzel kız Tecna en çirkini Stella gibi geldi.Arkadaşlar doğruyu söylemek gerekirse ben Bloom'u hiç sevmiyorum illa bişey denilince yapılması gerekiyo sanki...Dünya'da kalsaydı nolurdu sanki.Dünya'dan Alfea'ya gelir gelmez başladı dır dıra bunu yapmalıyız şuna yazmalıyız falan.Neyse arkadaşlar size en güzel kız hangisi geldi lütfen yorumla bildiriniz...

Yorum Yaz